torsdag 8. mars 2012

Tøfler!

 Jeg har lenge hatt lyst til å prøve å sy tøfler i ullfilt - her er første resultat! Jeg hadde besøk av min mor igår kveld, og sammen kom vi frem til dette mønsteret...
 Tøflene er sydd i dobbel ullfilt - slik blir de varme og gode! Har også tenkt å prøve å fore noen med fleece, for å se hvordan det blir.
 Høyt og godt skaft.....
 ...Eller man kan brette de ned om man ønsker det...
Begge tøflene har fått røde hjerter som pynt.
Flere tøffelpar er ferdig klipt - i andre farger og som skal få andre motiver....
Det er kun damemønsteret som er ferdig så langt, men jeg har også tenkt å lage mønster til både barn og herre etterhvert. 

3 kommentarer:

  1. Så fine de var!! Og gode og varme vil jeg tro!

    Klem

    SvarSlett
  2. De var kjempe fine....Deilig å ha på seg på kalde kvelder.

    Klem Hege-Mamma til 3

    SvarSlett
  3. Anonym3/12/12

    Kjempeflotte tøfler. Finnes det mønster noen sted på disse?

    Kathrine

    SvarSlett