torsdag 5. januar 2012

EnTIngTIl vesker!

 Før så var jeg veldig flink til å legge bilnøkler, lommebok, telefon osv i alle mulige lommer på forskjellige jakker - og fant det aldri da jeg trengte det.... Sånn blir det fort når man ikke er glad i å gå med vesker... Men nettopp derfor så denne lille veska/ullpungen dagens lys! Her får jeg jo plass til alt sammen oppi, og jeg kan holde den i hånda - event. putte hele oppi jakkelomma! Denne veska ble til mens vi drev pikene på låven - men siden det var min ide - har den blitt med meg videre til EnTIngTIl! Og nå vil den komme i flere farger!
 Marineblå ullfilt med hvitt hjerte og hvit glidelås...
 Grå ullfilt med sort hjerte og sort glidelås..
 Grå med hvitt hjerte og hvit glidelås..
 Hvit med grått hjerte og grå glidelås (den kan vaskes på ullprogram 30 grader!)
Kamelfarget ullfilt med hvitt hjerte og hvit glidelås...
Mål på veskene er ca. 16x13 cm


Jeg kan også lage de i sort, brunt, rødt, rosa og grønt!
Pris pr. veske er 150 kr, og de ligger til salgs i Eplabutikken min, og på Stille før Stormen på Re torvet i løpet av morgendagen! Du kan også sende en mail direkte til meg om du ønsker det! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar