mandag 21. mai 2012

Til en ny, liten tass!

Og denne tassen er jeg så heldig å være tante til! 
Velkommen til verden, lille Sondre!
Bildene ble tatt i all hast - vi var så heldige å få lov til å hilse på inne på sykehuset, 
så da dro vi med en gang! Og siden tassen kom til verden litt før tida, var hverken noe ferdig sydd eller ferdig pakket inn... Men vi rakk og ha med oss gaven - veldig gøy å kunne gi noe man har laget selv og som ikke så mange andre har maken til......(og jeg vet at Eva ønsket seg noe hjemmelaget...)
Vi hadde kjøpt matchende bodyer, men de glemte jeg å ta bilde med i farta!
Mini stjernebukse og matchende smekke i isoli.
Smekka er foret med myk og god fleece.

Stjernebuksa har ribb både i livet og på bena
- den kan brettes ned, eller være slik som den er på bildet.

Jeg måtte lage en olabukse også! Denne er laget som knytebukse i tynt olastoff.
Knytestroppene er lyseblått skråbånd med hvite prikker.
Matchende smekke!
Smekka har jeg allerede sett på! Moro!

Lyseblå ribb nederst på benet, og en stjerne i lyseblå isoli på brystet.

Buksa sett bakfra..
Kommer nok til å bli mere til denne gutten fremover! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar